meeejowp

2015-05-10
21:09:00
Hej och hå.
Har egentligen inte mycket att skriva. Är så trött på att skriva efter att ha jobbat med min essä som ska in ikväll. Ska bli så skönt att få lämna in den för just nu lir den bara sämre och sämre för varje gong jag läser den. Inte det bästa jag gjort men glad att överhuvudtaget ha något att lämna in kan jag säga. 
 
Tre skoldagar innan man blir ledig igen och då kommer Agnes äntligen och hälsar på! Ser fram emot det massor!
 
Sommarväder nalkas också har jag sett men Meteo France har varit så urkassa på att förutspå vädret den senaste tiden så det är snarare mer troligt att det blir orkan eller snöstorm eller nåt. 
 
Jag och min hipsterfriss i pluggandets hetta (not).
 
Emelie filosoferar: Jag och min värdmamma skakade nyss min matta ut genom fönstret och ni vill inte veta allt som flög ur den. Efter att ha andats in minst ett kilo damm (m.m.) känns mina lungor just nu som hos en kedjerökande dam. Slutsats: Antingen bör jag damma den oftare eller så borde jag helt enkelt strunta i det överhuvudtaget för att undvika situationer som denna. 
 
Ta hand om er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0