fest

2015-05-29
19:37:53
Hejhej!

Ikväll är det bara att dra på sig Magnus Uggla-peruken och dansa loss (eller jag vet inte hur mycket dansa det blir för min del) för mina värdföräldrar ska ha fest!

Jag är jätteglad att de bjöd in mig och inte sjasade ut mig, men just nu känns det ändå lite konsigt, hah. Vad ska jag göra när alla mina värdföräldrars utklädda vänner kommer?? Ska jag stå bakom värdinnan och kindpussa alla när de kommer genom dörren eller ska jag smita ner lite smidigt efteråt? Som tur är så kommer min åttaåriga värdbror också vara hemma så det kan ju inte vara planerat att spåra så mycket och då har jag ju alltid honom att hålla mig till om det skulle bli knas. Men nu är det bara att skruva på franskan och ett leende (finns dock oftast ändå) så ska det nog gå finfint ^^

Det ska i alla fall bli spännande att få vara med om en av de tydligen så omtalade festerna hos familjen!
 
 
Min utstyrsel (med klädbyte osv...)

 Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0