besök

2015-05-15
11:56:47
Hej hå

Just nu har jag finbesök från Halmstad och Vellinge! Så härligt att de är tillbaka. Hittils har vi varit på oicknick vi Eiffeltornet med alla andra från skolan,brunchat på Pain Quotidien, turistat vid Sacre Coeur och trånat efter lyxmode på La Fayette.


Förmiddagen har jag lugnt spenderat hemma i det tomma huset, pratat med familjen på Skype och pluggat lite franska. Ska slänga ihop lite mat innan jag åker in och träffar lite folk för besök i Belleville och Buttes Chaumont som är en megamysig park. Hoppas bara att molnen drar sig iväg så att man får skymta solen lite i alla fall. Moules frites blir det till middag ikväll för det har det önskats.

Ska försöka dra upp humöret lite för att kunna njuta av denna dag! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0