18 år

2015-05-01
11:30:07
Vaknade till fina grattishälsningar från underbara vänner och från min familj. Tack Familjen, Linnea, Elsa och Elin för kort och paket. Min dag kunde inte börjat bättre och det betyder så mycket för mig.
 
"Picknicklunch" i skolan då jag bjöds på en äkta macaron-bakelse.
 
Mina fina vänner hade ordnat en överraskning åt mig med frukt (jordgubbaaaar), choklad, champagne och ballonger. Åhh så himla underbara! Observera bleu-blanc-rouge.
 
Valborgsfirande vid Eiffeltornet i regnet. Kallt men mysigt ^^
 
...och sist men inte minst fick jag äntligen åka karusell som jag velat göra seda jag kom hit! Ett passande sätt att fira vuxenheten, eller hur? 
 
Tack alla för grattishälsningar på facebook, meddelanden och mail. Vartenda betyder massor för mig.
 
Nu är jag alltså myndig och vuxen och det är jag som bestämmer. Reaktioner: "WOW :D" och "wooooow :S". Just nu känns det dock väldigt bra och jag har inte varit såhär glad på länge. Jag hade glömt att det finns så många männsikor som bryr sig om mig och det bästa med igår var att jag blev påmind om det. Tack <3
 
Kärlek till alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0