våffeldagen

2015-03-25
20:22:00
Hejhej alla våffelslukare. Lite avundsjuk är jag på er kan jag säga, som får äta våfflor med familjen en kväll som denna. Jag och mina vänner gjorde dock så gott vi kunde och köpte en crêpe med Nutella istället. Det fick duga för tillfället. Hade nog dock hellere velat ha med cocos och banan för han la på lite för mycket Nutella enligt mig....

Glömde dock ta en massa selfies *attans* så ni får nöja er med bilder hämtade från google. Voilà!

 
 
Ät lite extra våfflor åt mig är ni snälla. Kraaam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0