...torsade

2015-06-15
23:01:32
Hej!

Har tänkt skriva så många inlägg men det tar en sån jäkla tid och bortprioriteras ur mitt liv just nu. På torsdag natt kommer jag hem, för alla som inte redan visste, och innan dess är det mycket som måste göras, planeras och packas. Un peu kaos pour l'instant... Skulle vilja lägga upp bilder och berätta om stagen, helgen och om mina splittrade känslor för hemfärden, men det få bli muntligt för de som är interesserade istället!


Nattinatti och ses i Sverigeeee


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej
Hoppas resan hem gått bra. Hälsar dig välkommen till Sverige. Ha nu ett riktigt skönt sommarlov!
Kram
Annelie, Agnes mamma

2015-06-17 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0