le fin

2015-06-25
15:55:09
Hej!

...och hejdå skulle jag vilja säga. Den här bloggen har ju funnits för att jag skulle kunna nå ut till de som ville veta vad som hände under mitt år i Paris och nu när jag kommit hem igen har jag inte mycket mer att dela med mig av helt enkelt. Tillbaka till verkligheten på något sätt. 
 
Lite bilder från skolavslutningen måste jag ändå dela med mig av:
 
 
 
Tack för att ni följt mig under min resa (även om jag ofta bloggat bara för att jag tycker det har varit kul med bilderna osv..). Om ni undrar vad jag hålelr på med så är ni nu välkomna att ringa, smsa eller kontakta mig via messenger och kik. Kan hända att en och annan bild hamnar på instagram också.

Kramar till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0