vårlov

2015-04-17
21:55:09
Hej!
 
Äntligen är vålovet här och jag ska verkligen via upp mig och njuta! Imorgon åker jag och värdfamiljen till Carnac som ligger i Bretagne vilket ska bli så häligt och förhoppningsvis avkopplande. Jag har haft både fysik och kemiprov denna vecka och dessutom sovit väldigt dåligt så lovet kom perfekt!
 
Det ska i alla fall bli jättefint väder majoriteten av veckan vilket kommer gröra allt mcyket lättare. Som det ser ut nu ska jag promenera mycket och även cykla och bara vara ute. Läsa hade jag också tänkt göra en del vilket jag inte hunnit göra för nöjes skull på hela året. Jag kommer förhoppningsvis också prata mysket franska och leka med barnen, om jag orkar. Ibland är de verkligen hur gulliga som helst, men ibland är de världens monster.
 Det kommer inte finnas något wifi där, vilket delvis ska bli skönt men ändå inte. Nejmen koppla bort ett tag kommer nog vara skönt, men jag vet inte om det är vad jag behöver just nu. Vi får se helt enkelt! Vi åker imorgon och kommer hem nästa söndag tror jag så om ni vill ha kontakt med mig får ni höra av er de närmsta tolv timmarna typ, ahha.

Jag och Sarah på île de Puteaux.

Tänker på er, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0