skärtorsdag

2015-04-02
21:35:40
Heej

Kom precis tillbaka från en timmes promenad i området där jag bor. Mycket välbehövligt för både kropp och själ, plus att det är så himla fint såhär på kvällen! 

I skolan idag hade elevrådet ordnat äggjakt i skolan och gömt chokladägg lite varstans bakom dörrar i vrår. Jag lyckades snappa åt mig två chokladägg och de var såååå goda! Inte ätit mjölkchoklad på evigheter. Vi förlorade även den sista fotbollsmatchen med en stadig förlust med minst 7-0... Hade varit kul att i alla fall vinna en match, men jag gick i alla fall därifrån med ett leende.

Imorgon tar jag påskhelg och hoppar på tåget till Luxemburg för att besöka min kusin och hans familj i fyra dagar. Ser fram emot det jättemycket! Ska bli skönt att få lite miljöombyte bland annat.

Erika och jag med varsitt chokladägg!





Pussar och kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0