första april

2015-04-01
22:05:00
Hej! Oh herregud det är redan april. Blivit något lurade? Jag hade velat komma på något riktigt bra men min fantasi svek mig... Alla elever på SSP gymnasiet blev lurade att Zlatan skulle komma och att vi skulle stå och hälsa honom välkommen vid grinden till skolan. Man blev ju lite misstänksam med tanke på datumet men när läraren sa att "man skulle ju kunna tro att det är et aprilskämt, men..." så blev man ju ändå lite fundersam och man vill ju inte missa chansen att få träffa Zlatan om det nu skulle vara så att han kom... Alla elever stod förväntansfullt innanför grinden tills lärarna annonserade "April, april!". Det va inte många som skrattade, heh. Men jag tyckte i alla fall att det var kul att de försökt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0