Bretagne

2015-04-26
21:55:00
Hej! Är nu hemma från en vecka i frånvaro av internet - jobbigt men behövligt. Bretagne var superfint och vi hade en otrolig tur med vädret. mer orkar jag inte berätta utan ni får helt enkelt titta.
 
 
Lugn bara lugn, vi hade regn en och en halv dag också, men då tog jag inga bilder heh... Missade även att fota centrumgatan med alla butiker osv, menmen.
 
Nu är det tillbaka till skolan och jag är så opepp då vi har en del stora examinationer kvar ... Baaaah
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej!
Jag heter Emelie Swenningson och jag är en glad tjej som ska åka till Svenska skolan i Paris läsåret 14/15. På den här bloggen kommer ni kunna läsa om allt spännande och ospännande jag kommer vara med om. Kommentera om ni undrar över något och...enjoy!

RSS 2.0